جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهرها را بصورت زیبا و اصولی بسازیم گفت: پیشانی یک شهر، فضای سبز و زیبایی آن شهر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در دیدار مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری ها خدمات بسیاری در راستای رفاه و آسایش به مردم ارائه می دهند، اظهار داشت: شهرداری باید بازآفرینی شهری را به طور جدی با همکاری گروه ها و شرکت های مختلف انبوه ساز دنبال کند.

وی ادامه داد: گسترش فضاهای سبز شهری، آسفالت معابر و کوچه ها در افزایش رضایتمندی مردم تاثیر بسیاری دارد.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید برای کسب رضای خدا و خدمت به خلق خدا تلاش کنند و هر قدمی که بر می دارند در این راه باشد.

وی اضافه کرد: انسان مومن هر کاری را بصورت اساسی و محکم و استوار و با پشتوانه علمی انجام می دهد .

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهرها را بصورت زیبا و اصولی بسازیم، افزود: پیشانی یک شهر، فضای سبز و زیبایی آن شهر است و پیشانی یک کشور شهرهای آن محسوب می شوند .

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان نیز در این دیدار گفت: بیشترین بافت فرسوده اصفهان نسبت به مساحت این منطقه در منطقه ۹ قرار دارد .

سید سلمان قاضی عسگر افزود: منطقه ۹ شهرداری اصفهان به نسبت محروم است و اکثر مردم توانایی بازسازی منازل خود را ندارند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد خانه ها در این منطقه قدیمی و از نوع ویلایی و حیات دار است و عمر بالای ۵۰ سال دارند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دریافت عوارض، کمتر از ۲ درصد درآمد شهرداری را به خود اختصاص می دهد .

قاضی عسگر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰ میلیارد تومان درآمد در این منطقه کسب کردیم، افزود: ۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به عوارض و به طور صد درصد قانونی است و ۵۰ میلیارد تومان هم از طریق توافق به دست آمده است که بیشترین درآمد منطقه از این طریق به دست آمده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha