جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دوره دانش افزایی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه دوران پساکرونا موجب استفاده بی‌رویه طلاب از فضای مجازی شده است، گفت: باید تلاش کرد با مدیریت صحیح از این وضعیت بیرون آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در دوره دانش‌افزایی مدیران و معاونین تهذیب حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: با بیان اینکه اوضاع جامعه در دوران پساکرونا تغییر کرده است، گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مدارس علمیه و ایجاد یک وضعیت راکد در سبک زندگی طلاب، لازم است تصمیمات مناسبی برای برون‌رفت از این وضعیت اتخاذ کنیم.

وی افزود: دوران پسا کرونا، زمانی است که خیلی چیزها عوض شده و هم‌اکنون یکی از آسیب‌های جامعه، خلأهای موجود برای اداره جامعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: یکی از موضوعاتی که به‌عنوان چالش پیش روی مدیران مدارس علمیه قرار گرفته، اتفاقی است که موضوع کرونا برای مدارس، طلاب و اساتید ایجاد کرده و طبیعتاً در سبک مدیریتی ما باید ایجاد تحولاتی شود که بتواند این دوره را خوب مدیریت و پیشرانی مدارس را شکل داد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، مدیریت فرهنگی جامعه را یکی از موضوعات مهم در سطح مدیریتی حوزه‌های علمیه برشمرد و بیان کرد: باید تلاش کرد تا موضوعات فرهنگی را به بهترین نحو ممکن ساماندهی کرد.

وی گفت: متأسفانه با حاکم شدن فضای کرونایی در جامعه آسیب‌هایی گریبان گیر طلاب شده که یکی از آن‌ها استفاده بی‌رویه و بی‌مورد از فضای مجازی است؛ به همین دلیل باید تلاش کرد با مدیریت صحیح از این وضعیت بیرون آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha