شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه سران قوا مخالف جریان غرب گرا می باشند، اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم باید جریان مبارزه با غرب گرایی در رده های پایین سه قوه نیز نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حسینعلی حاجی دلیگانی، شامگاه چهارشنبه ۱۰ آذر۱۴۰۰ در مراسم رونمایی یادمان شهدای مسجدصفاری کاشان با بیان اینکه دفاع مقدس یک دانشگاه بود، اظهار داشت: عده ای در این دانشگاه شهید، مجروح و اسیر شدند و عده ای هم از جنگ برگشتند و به نظام و انقلاب خدمت کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان (رزمندگان) دانشگاه دفاع مقدس با ایثار و فداکاری ولایت پذیری را آموختند، ادامه داد: دانشجویان دفاع مقدس با گذشتگی و اخلاص در عمل درس خودسازی را به ما یاد دادند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه رشادت ها و جانفشـانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، ادامه داد : همین بسیجیان بودند که با علم به شهادت در شب های عملیات با پاگذاردن در میدان مین، درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند.

وی، با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده، گفت: باید تفکر، سلایق و اخلاص در عمل شهدا در یادواره ها به نسل های بعدی منتقل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بکارگیری نیروهای مخلص و ایثارگر در سیستم اجرایی کشور، تصریح کرد: باید کسانی در مدیریت اجرایی کشور قرار بگیرند که درس ایثار و شهادت را از شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس فراگرفته باشند.

وی، انتقال فرهنگ ایثارو شهادت را رسالت های اصلی رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: کسانی که در دوران دفاع مقدس در کنار شهدا بودند باید فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی، آموزه های دینی و رفتار ارزشمند شهدا را برای در مصون ماندن انقلاب اسلامی به نسل های بعدی منتقل کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس، با انتقاد از دولتمردان گذشته در تضییع منابع کشور و بالا بردن انتظارات، گفت: متاسفانه دولتمردان گذشته به فکر ۸۰ میلیون نفر نبودند و فقط از گروه های خاصی حمایت می کردند.

حاجی دلیگانی به شکست راهبردی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، آمریکای جنایتکار با صرف هزینه های بسیار بالا در استقرار غرب گراها در کشورمان با شکست روبرو شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه سران قوا مخالف جریان غرب گرا می باشند، اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم باید جریان مبارزه با غرب گرایی در رده های پایین سه قوه نیز نهادینه شود.

وی، از افزایش فروش نفت به روزی یک و نیم میلیون بشکه خبر داد و گفت: براساس گزارش امروز وزیر نفت دریافت حاصل از فروش نفت دو برابر و نیم مدت مشابه سال قبل بوده است.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس عنوان کرد: گرچه وزیر و معاونین وزیر دولت سیزدهم نسبتا افراد توانمندی هستند، ولی هنوز مشکلات در رده های پایین مدیریتی کشور وجود دارد.

وی به شایعه سازی عده ای غرب گرا در داخل کشور علیه دولت اشاره کرد و افزود: متاسفانه عده ای در داخل کشور هر روز با شایعه سازی علیه دولت، مجلس و قوه قضائیه به دنبال کاهش محبوبیت دولت سیزدهم، نظام و انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه می باشند.

حاجی دلیگانی، نرمش غربی ها در مذاکرات وین را به برکت خون شهدا و وحدت و همدلی سران قوا دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا کشورمان مقتدرانه در منطقه و جهان می درخشد.

وی در پایان به رفع آسیب های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس با وحدت و همدلی تمام توان خود را برای رفع آسیب های فرهنگی در جامعه بکار گرفته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha