جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان، طی نشستی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به بیان دغدغه‌ها و موضوعات مدنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، با تأکید بر لزوم بازسازی انقلابی فرهنگی با لوازم مورد اشاره رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: متأسفانه در کشور، برخی‌ها بی‌محابا و بدون در نظر گرفتن تبعات فرهنگی و اجتماعی برخی تکنولوژی‌ها، این فناوری‌های نوین را وارد می‌کنند در حالی در سایر کشورهای این‌گونه عمل نمی‌کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: هر قدر در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی کار کنیم اما در بدنه مدیریتی کشور، بی‌عرضگی و اختلاس و مسائلی ازاین‌دست باشد، تمام زحمات فرهنگی و دینی را بر باد می‌دهد؛ ازاین‌رو همه بحث‌های نظری در جامعه و دانشگاه‌ها با یک خبر منفی ناشی از عوامل درونی یا بیرونی از بین می‌رود.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست حجج‌اسلام آقایان سید ابوالحسن حسن‌زاده، مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت خوزستان، سید محمد موسوی، استاد نقد وهابیت، قربانی مشاور روحانیت استاندار خوزستان، رضا عطائی خواه دبیر قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، امیر یزدانپرست مسئول قرارگاه طرح معراج، نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه علمیه برادران خوزستان، عبدالامیر رجب پور مسئول امور فرهنگی در دفتر امام جمعه اهواز و خانم مطوس سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان در سخنان جداگانه ضمن ارائه گزارش مسائل و موضوعات مدنظرشان را ارائه کردند.

نشست مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

نشست مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

نشست مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha