جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد عده ای از نمایندگان در برنامه بودجه ای امسال قصد داریم نگاه بهتری به مساله بودجه های عمرانی حوزه های علمیه در بودجه سالانه کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی امروز در دیدار هشت تن از نمایندگان مجلس با آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش موثر این مرجع تقلید در حمایت از رهبری معظم و انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط از جمله فتنه ۸۸ گفت: این روزها، ایام بودجه ریزی است و در هفته آینده دولت باید بودجه۱۴۰۱ را به مجلس ارایه کند.

وی افزود: کمترین بودجه ها همواره سهم بودجه های فرهنگی است و علیرغم اینکه کشور ما جمهوری اسلامی است متاسفانه بودجه های قرآنی کمی داریم.
وی گفت: در این دیدارها امروز به دنبال جمع آوری نکات ارزشمند علما و بزرگان هستیم تا در زمینه ارایه طریق در عرصه بودجه ریزی فرهنگی نگاه بهتری در تدوین بودجه داشته باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی طلاب بیان کرد: با توجه به کرونا و تعطیلی منبر ها و مراسمات و برنامه های فرهنگی در زمینه معیشت طلاب مشکلاتی ایجاد شده است که باید هم با فرض این نکته ارزشمند علما و مراجع در زمینه جلوگیری از دولتی شدن حوزه و حفظ کرامت طلاب و اساتید، برنامه ای برای این قشر مهم فرهنگی کشور داشت.

وی گفت: با توجه به پیشنهاد عده ای نمایندگان در برنامه بودجه ای امسال قصد داریم نگاه بهتری به مساله بودجه های عمرانی حوزه های علمیه در بودجه سالیانه کشور داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha