پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی - رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم مجاهد آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در این پیام تسلیت آورده است: این روحانی مبارز و وارسته، سالیان متمادی از عمر پربار خود را وقف ترویج علوم و معارف اسلامی کرد و در این مسیر نورانی حتی تا پای جان پیش رفت و مورد سوء قصد نافرجام گروه تروریستی فرقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله سیدرضی شیرازی دارفانی را وداع گفت + زندگی نامه

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

اذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی الاسلام ثُلمه لا یَسُدّها شیء

رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران موجب تأثر فراوان گردید.

این روحانی مبارز و وارسته که از همراهان امام خمینی(ره) و از مجاهدان دوران نهضت اسلامی بود، سالیان متمادی از عمر پربار خود را در سنگر تبلیغ و خطابه بخصوص چندین دهه در جایگاه امامت مسجد شفای یوسف آباد تهران، وقف ترویج علوم و معارف اسلامی کرد و در این مسیر نورانی حتی تا پای جان پیش رفت و مورد سوء قصد نافرجام گروه تروریستی فرقان قرار گرفت.

همچنین ایشان با تألیف آثار ارزشمند متعددی از جمله کتاب نگاه ناب، در تقویت مبانی فکری و اعتقادی جوانان و تبیین و تبلیغ ارزش‌های والای اسلامی تلاش‌های ماندگاری نمود و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha