جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صالحی2

حوزه/رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارتحال آیت اللّه سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پیامی، ارتحال آیت اللّه سیدرضی شیرازی از علمای تهران را تسلیت گفت.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی، یار دیرین امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»؛ حضرت آیت‌اللّه العظمی حاج سید رضی شیرازی «رضوان اللّه تعالی علیه»، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

آن فیلسوف گرانمایه و استاد مبرز حوزه علمیه تهران، چهره تابناکی بودند که خدمات ارزنده ایشان به اسلام و انقلاب و مردم شریف ایران طی سالیان متمادی در مسئولیت های مختلف حوزوی، علمی و فرهنگی، همواره ماندگار و فراموش ناشدنی است.

پارسایی و تقوا به همراه فقاهت و اجتهاد در کنار نبوغ، نوآوری‌ها و اندیشه‌های مبتکرانه از آن مجاهد نستوه که عمر با برکت خویش را صرف تبلیغ اسلام و ترویج معارف خاندان عصمت و طهارت «علیهم السلام» نموده اند، شخصیتی جامع و اثر گذار در عرصه های مختلف ساخته بود و بی تردید فضائل اخلاقی ایشان برای همگان به ویژه ارادتمندان آن فقیه فرزانه، همواره درس آموز و الهام بخش است.

بدین وسیله؛ این ضایعه مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، ریاست معزز قوه قضائیه «حفظه اللّه تعالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، روحانیت عظیم الشأن، حوزه‌های علمیه، عموم شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم و فرزندان محترم ایشان؛ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم؛ علو درجات و همجواری با نبی اکرم «صلی اللّه علیه و آله و سلم» و ائمه اطهار «علیهم السلام» و برای بازماندگان؛ صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

علی صالحی
رئیس کل دادگستری هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha