جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی اهواز

حوزه/ نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی با موضوع گرامیداشت هفته بصیرت و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز و کارشناس فرهنگی بانوان این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی با موضوع گرامیداشت هفته بصیرت و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز و کارشناس فرهنگی بانوان این اداره برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام سواری، مدیر اداره تبلیغات اسلامی اهواز، ضمن دریافت انتقادات و پیشنهادات حاضرین، با بیان این جمله که "خداوند متعال حضرت زهرا(س) را خیر کثیر می‌داند" اظهارداشت: با توجه به رسالت سنگینی که بر عهده زنان و بانوان قرار داده شده، مادران نیز در جایگاه خود می‌توانند برای خانواده، خیر کثیر باشند.

وی، ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند بانوان حاضر در این نشست، افزود: درخواست من از شما بانوان فعال فرهنگی این است که در برنامه‌های خود مناطق کم برخوردار و خصوصاً مناطق روستایی را بیشتر موردتوجه قرار دهید.

حجت‌الاسلام سواری، افزود: کار تشکیلاتی در رسیدن به مقصد بسیار حائز اهمیت است؛ ازاین‌رو تلاش کنید با تعریف کار تشکیلاتی و ساختار درست و منسجم نسبت به رفع مشکلات و اثرگذاری بیشتر اهتمام داشته باشید.

در پایان این نشست، حجت‌الاسلام سواری از برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی با موضوعات مختلف اعتقادی، فرهنگی و تربیتی برای طلاب و مبلغین و مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز خبر داد.

لازم به ذکر است، در این جلسه که با حضور بانوان فعال فرهنگی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان اهواز برگزار شد، مقرر گردید با توجه به اهمیت روشنگری و بصیرت افزایی در بین این اقشار، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به همین مناسبت ارائه دهند تا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اجرای آن‌ها اقدام شود.

"کار تشکیلاتی" لازمه پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است

"کار تشکیلاتی" لازمه پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است

"کار تشکیلاتی" لازمه پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha