پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبیدالله رستمی

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری همایش «وحدت اسلامی» در سال آینده با حضور قاریان مطرح جهان اسلام و با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، عبیدالله رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسترهای برگزاری همایش «وحدت اسلامی» در سال آینده با حضور قاریان مطرح جهان اسلام با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این استان کاملا مهیاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در سالجاری شاهد برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در شهرستان مریوان بودیم که این مراسم با استقبال خود اهل هنر و نیز شهروندان استان کردستان روبرو شد.

رستمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین در سالجاری شاهد برگزاری ویژه برنامه های میلاد رسول اکرم در سطح استان کردستان، مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصر های کریسکان و... در این خطه بودیم.

رستمی با اشاره به برگزاری اولین همایش «گروس شناسی» در شهرستان بیجار گفت: ان شاء الله مقدمات برگزاری این همایش که اولین دوره از آن است در سطح شهرستان بیجار مهیا شده و زمان برگزاری دقیق آن از طریق رسانه های این استان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha