پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تفاهم نامه مرکز خدمات و مرکز ملی پاسخگویی

حوزه/ معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با هدف پاسخ به سوالات و ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی به طلاب و خانواده ایشان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با هدف پاسخ به سوالات و ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی به طلاب و خانواده ایشان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه که در قالب ارائه خدمات مشاوره به طلاب و خانواده ایشان در قالب سرویس‌های: مشاوره تلفنی در موضوع مشاوره خانواده و روانشناختی، مشاوره آنلاین در بستر سایت و اپلیکیشن و مشاوره حضوری از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت خواهد گرفت در راستای اهداف معاونت معیشت و خانواده مبنی بر تحکیم و تعالی خانواده طلاب و روحانیون محترم می‌باشد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات این قرارداد را آغازی بر همکاری‌های گسترده‌تر میان دو مرکز دانست و افزود: رویکرد مرکز خدمات، اجرای برنامه‌های تخصصی توسط نهادهای متخصص حوزوی است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نیز ضمن اشاره به توانمندی‌های مرکز ملی پاسخگویی چه در بُعد زیرساخت‌های فنی و چه در بُعد اساتید و گروه‌های پاسخگویی متخصص، این تفاهم‌نامه را فرصتی برای خدمت مؤثر و پر برکت به طلاب محترم و خانواده ایشان برشمرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha