شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احیا

حوزه/ مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: در راستای اهداف موسسه احیا و لزوم امادگی طلاب و علاقمندان به مسائل دینی در نحوه پاسخ به شبهات، موسسه کلامی احیا اقدام به برگزاری کارگاه روش شناسی پاسخ به شبهات با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته این حوزه کرده است.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری کارگاه روش شناسی پاسخ به شبهات در همدان، اظهار داشت: در راستای اهداف موسسه احیا و لزوم امادگی طلاب و علاقمندان به مسائل دینی در نحوه پاسخ به شبهات، موسسه کلامی احیا اقدام به برگزاری کارگاه روش شناسی پاسخ به شبهات با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کرده است.

وی افزود: مدرس این دوره، حجت الاسلام سید حسن هاشمی از اساتید مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی قم خواهد بود. علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره یک روز، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۱۸۹۱۳۸۳۵۵ پیامک کنند.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان با بیان اینکه در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک از طرف موسسه کلامی احیاء همدان اعطا خواهد شد، گفت: زمان و مکان برگزاری این دوره نیز روز پنج شنبه ۱۸ آذر از ساعت ۸ صبح الی ۵ عصر در مؤسسه کلامی احیاء واقع در میدان شهید مفتح، مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه، خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha