جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علم الهدی امام جمعه

حوزه/ امام جمعه مشهد، بزرگترین خیانت به مردم اصفهان را تحریف و انحراف مطالبات آنان دانست و گفت: مردم اصفهان طی هشت سال دفاع مقدس بهترین عزیزان خود را تقدیم کردند، چطور می‌شود مردمی که برای این انقلاب خون داده‌اند حالا بگویند اگر آب جاری نشود در اصفهان انقلاب می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، امروز 12 آذر 1400در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: مطالبه از دستگاههای حکومتی و قوای سه‌ گانه و همچنین نقد جریان های موجود کشور ۲ حق مسلم مردم است.

وی ادامه داد: مطالبه گری حق مردم است و اگر کمبود، کوتاهی و عدم تدبیر در مدیریت نظام اجتماعی خود احساس کنند حق نقد آن را دارند، البته نقد باید منصفانه باشد و علاوه بر نقد راهکار را هم بگویند تا برای حل آن تلاش شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز دچار فریب های رسانه‌ای داخلی و خارجی هستیم، افزود: این رسانه‌ها مطالبات به حق مردم را به چهره ای ناحق و به جریان ساختارشکنانه مبدل می‌کنند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: آنچه از سوی دشمن انجام می‌شود با اهداف مشخص صورت می‌گیرد، اما مشکل و مصائب ما با فریب رسانه‌ای داخلی در فضای مجازی و رسانه‌ای است که پذیرفتنی نیست. در جریان این وضعیت افرادی هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه ابزار فریب رسانه‌ای شده و موجب می‌شوند جریان به حق مردم به جریان ناحق و ساختار شکنانه تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: بازی افراد داخلی در زمین دشمن و رواج ناحق سرایی در داخل بزرگترین جنایت اجتماعی است.

وی ادامه داد: هفته گذشته برخی از مردم اصفهان به دنبال مطالبه به حق خود بودند که بخشی از تقاضای آنان برای آب بود و اصل تجمع آنان به حق و بجا بود که مشکل با مذاکرات، تبادل نظر و مدیریت قابل توجه رسانه‌ای حل شد که اگر این شیوه در همه جای کشور و برای مسائل موجود حاکم شود، به هیچ وجه دچار بحران نمی‌شویم.

آیت الله علم الهدی گفت: یک ضلع این مثلث بصیرت مردم در کنار مطالبه به حق آنان برای طرح عاقلانه خواسته‌ها بود، همچنین مدیریت رسانه ای هوشمند و اطلاع دقیق ماجرا به عموم ضلع دوم مثلث بود.

وی افزود: ضلع سوم و مهمترین ضلع این مثلث، پاسخگویی مسئولان و به جریان افتادن اقدامات برای حل مشکل مردم بود، اما جریان فریب رسانه ای این حرکت را به صورت یک حرکت ناهنجار و ساختار شکنانه تبدیل کرد که مشخص است دشمنان از قبل برای آن برنامه ریزی کامل داشتند.

امام جمعه مشهد افزود: جریان فریب رسانه ای موجب شد افرادی چادرها را آتش بزنند و شعارهای هنجارشکنانه سر بدهند که در حقیقت برخی مزدور دشمن و برخی جوانان ناآگاهی بودند که با فریب رسانه ای به وسط معرکه آمدند و جریان فریب هم از این جوانان برای ضربه به نظام بهره گرفت.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: مردم اصفهان طی هشت سال دفاع مقدس بهترین عزیزان خود را تقدیم کردند، چطور می‌شود مردمی که برای این انقلاب خون داده‌اند حالا بگویند اگر آب جاری نشود در اصفهان انقلاب می‌شود؟

وی، این گونه شعارها را توهین به مردم اصفهان دانست و ادامه داد: حرکت های هنجارشکنانه از طرف دشمنان برای مردم اصفهان رقم خورد و عده‌ای جوان خام هم در این جریان فریب خوردند.

امام جمعه مشهد گفت: مردم باید هوشیار باشند که حرکت های رسانه‌ای در جهت مطالبات، آنان را فریب ندهد و مطالبات مردم را بازیچه نکند.

وی، بزرگترین جنایت به مردم اصفهان را تحریف و انحراف مطالبات آنان دانست و افزود: فریب رسانه ای بزرگترین شگرد شیطانی دشمن است که آن را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha