جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افشار امام جمعه چرام

حوزه/امام جمعه چرام گفت: رئیس جمهور و اعضای کابینه در طی مدت زمان منتهی به مذاکرات نه تنها مستمراً بلکه موردی هم حل مسائل کشور را به توافق با غربی ها ربط نداده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: هشتم آذر، دور جدید مذاکرات هسته ای ایران با ۴+۱ آغاز شد و نکات مثبت و مبتنی بر دیپلماسی، عزت ،حکمت و مصلحت را می توان درباره ایام سپری شده منتهی به روز آغاز مذاکرات بیان کرد.

امام جمعه چرام افزود: رئیس جمهور و البته اعضای کابینه در طی مدت زمان منتهی به مذاکرات نه تنها مستمراً بلکه موردی هم حل مسائل کشور را به توافق با غربی ها ربط ندادند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت‌ها در دنیا در ارتباط با سایر کشورها نسبت به دو مقوله مهم امنیت و منافع ملی است، عنوان کرد: هر کدام از این دو اگر در یک قرارداد بین المللی منجر به پیروزی و نتیجه شود، می‌تواد ضمانت اجرایی یک قرارداد را افزایش دهد.

امام جمعه چرام ادامه داد: تیم مذاکراتی دولت سیزدهم باید با رویکرد مطالبه گرایانه با طرف های غربی و تاکید بر لغو تمامی تحریم ها و اخذ تضمین های عینی و راستی آزمایی رفع تحریم ها توسط جمهوری‌اسلامی ایران پشت میز مذاکره قرار بگیرند و از مذاکره برای مذاکره اجتناب ورزند و این هدف جمهوری اسلامی ایران به طرف های غربی صریح و بی پرده گوشزد نمایند.

افشار اظهار کرد: گستردگی کار قضا، ورودی پروندهای زیاد و دقت در رسیدگی پروندهای قضایی شهرستان چرام، باعث شده در مواردی اطاله دادرسی پرونده ها شکل گیرد و به همین خاطر برخی از مردم گلایه مند باشند.

وی افزود: یکشنبه همین هفته با مدیرکل دادگستری ملاقاتی داشتم و مشکلات را طرح کردم و قول مساعد داد تا ماه آینده یک قاضی و همین طور تجهیزات سخت افزاری به دادگستری چرام مساعدت نمایند که  امیدوارم با تسریع و دقت در پروندهای قضایی، موجبات رضایتمندی مردم ولایتمدار چرام فراهم گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha