پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی شیعه شناسی امیرالمؤمنین(ع) در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، راه توسعه و پیشرفت کشور را درگرو "حمایت از نخبگان" دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از نخبگان، کشور را به دلیل نادیده شدن ترک می‌کنند؛ که باید از آن‌ها حمایت همه جانبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهارداشت: تحقق عدالت اجتماعی به‌عنوان هدف اصلی انبیاء در اسلام است و باید برای ایجاد عدالت تلاش کرد.

وی افزود: اگر سبک زندگی اسلامی در زندگی روزمره نهادینه شود، بسیاری از مشکلات مانند اصلاح الگوی مصرف و دوری از تجمل‌پرستی برطرف می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اظهارداشت: زمانی که برخی کارگران و کارکنان احساس می‌کنند امنیت شغلی ندارند و یا حقوق دریافت نمی‌کنند برخی به‌ناحق حقوق‌های نجومی می‌گیرند که رئیس‌جمهور به جد به دنبال کوتاه کردن دست این افراد است.

وی افزود: برخی دولت‌ها همچون آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی به دنبال تجمل‌گرایی هستند و این در حالی است که مردم بسیاری از کشورها در فقر به سر می‌برند.

امام جمعه اهواز، حمایت از نخبگان را از راه‌های پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از نخبگان، کشور را به دلیل نادیده شدن ترک می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع خشک‌سالی بیان کرد: در ترسالی اگر مدیریت آب انجام شود دچار خشک‌سالی نمی‌شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، افزود: باید از علم آبخیزداری به‌عنوان پزشک طبیعت و آبخوان‌داری برای مدیریت آب در کشور به‌درستی استفاده کنیم.

وی در پایان هفته نیروی دریایی و دانشجو را تبریک گفت و افزود: حضور توانمند نیروی دریایی باعث افتخار کشور است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha