جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور اجرای "عدالت اقتصادی" را در گرو حمایت همه‌جانبه از دهک‌های پایین دانست و گفت: عدالت با تصمیمات کارشناسی و توجه ویژه به دهک‌های محرومین محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان خرمشهر، با اشاره به مذاکرات وین، اظهارداشت: مذاکرات برجام با هدف لغو تحریم‌ها و تعهدپذیر کردن غربی‌ها است، البته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های عرب علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند تا شاید از موضع خود در رابطه با لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی کند.

وی افزود: اروپا و آمریکا و کسانی که فضاسازی می‌کنند در مقابل اراده پولادین مردم و ملت سرافراز یک‌راه بیشتر ندارند و آن‌هم پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه است؛ چراکه همه ما می‌دانیم که آمریکا و اروپا و دولت سیزدهم مانند گذشته نیستند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: دولت بر اساس شعارهای انقلاب اسلامی، روی کار آمده و امیدواریم بتواند در مذاکرات برای لغو تحریم‌ها تلاش و نتیجه مطلوب را کسب کند.

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به سالروز قانون اساسی، اظهارداشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی خون بهاء است؛ چراکه از سال ۱۳۴۱ تا پیروزی انقلاب و تا امروز داریم شهید می‌دهیم.

وی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی عدالت محور است، افزود: مترقی‌ترین قانون اساسی مربوط به جمهوری اسلامی است، چراکه برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآن است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور، با اشاره به تأکید قانون اساسی جمهوری اسلامی به عدالت محور بودن و ضرورت گسترش عدالت، افزود: اندیشه و منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عدالت محور است و ما برای برقراری عدالت انقلاب کردیم.

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دولت سیزدهم، گفت: ایشان به دولت سیزدهم توصیه کردند که هر مصوبه، لایحه، بخشنامه و اقدامی باید پیوست عدالت داشته باشد.

وی با بیان اینکه فردا یکصدمین روز فعالیت دولت سیزدهم است، افزود: دولت مبارزه با فساد و مفسدین را مدنظر قرار داده و با کارآمدی و انگیزه توانایی تحقق عدالت را داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور، در پایان، اجرای "عدالت اقتصادی" را در گرو حمایت همه‌جانبه از دهک‌های پایین دانست و گفت: عدالت با تصمیمات کارشناسی و توجه ویژه به دهک‌های محرومین محقق می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha