پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ایت الله نیازی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی در پی ارتحال آیت الله صادقی(ره)، گفت:آن عالم مجاهد عمر بابرکت خود را در راه تبلیغ و ترویج قرآن و عترت طی نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،متن پیام حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی خرم آبادی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.»

مجتهد عالیقدر و مدرس برجسته ی حوزه های علمیه، حضرت آیت الله معظم حاج شیخ عباسعلی صادقی، عمر پر برکت خود را در راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و قرآن و عترت و تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه‌السلام و نیز بصیرت افزایی دینی و آگاه نمودن عموم مردم بویژه مردم شریف و ولایت مدار استان لرستان نسبت به عقاید و احکام اسلامی سپری نمودند.

این عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر، علاوه بر فعالیتهای دینی و تعلیم و تربیت و تدریس دروس عالیه، از آغاز نهضت و انقلاب اسلامی با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس تا کنون همواره در کنار امامین انقلاب تا آخرین لحظه در مسیر اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پابرجا و استوار باقی ماندند.

ضایعه درگذشت این عالم ربانی و فقیه مجاهد را به محضر مبارک ولیعصر ارواحنافداه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه، شاگردان و بیت معظم ایشان و مردم متدین و انقلابی استان لرستان تسلیت عرض می نمایم .

علو درجات آن فقیه وارسته و صبر و شکیبایی برای شاگردان و همه‌ی بازماندگان معظم له را از خداوند منان مسئلت دارم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha