جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی، امروز در جلسه ای با حسین قربانی، رئیس شورای حل اختلاف دادگستری استان آذربایجان شرقی، ضمن تشریح رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مهم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید ستاد، بستر سازی برای امر به معروف و نهی از منکر اصولی و حمایت از مطالبه گران و آمران و ناهیان است، بر لزوم همکاری دادگستری کل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نقش سازنده شورای حل اختلاف و معاونت قضایی دادگستری استان در این امر تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی اضافه کرد: متاسفانه در جامعه عده ای به این واجب دینی که بر آن تاکید بسیاری هم شده است به عنوان مسئله فرعی جامعه نگاه می کنند و همین موضوع مانع گسترش فرهنگ فریضتین در جامعه می شود که می طلبد همه ما در زدودن این نگاه غلط از جامعه تلاش نماییم تا مردم با این فرهنگ ناب به خوبی آشنا شوند که در این صورت حتما مورد استقبال آن ها قرار خواهد گرفت.

قربانی نیز ضمن اعلام حمایت معاونت قضایی دادگستری کل استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر، خواستار همکاری بیشتر بین دو نهاد شده و گزارشی از عملکرد معاونت قضایی در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha