پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 994242
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
فلسطین

حوزه/ نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی میدان المصراره واقع در منطقه باب العمود در قدس اشغالی، به سوی جوانی فلسطینی تیراندازی کردند که به شهادت وی منجر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی بعد از اجرای یک عمیات و حمله به یک شهرک نشین غاصب صهیونیستی و مجروح کردن او با چاقو از ناحیه گردن و کمر، با تیر اندازی سرباز رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر از فاصله صفر و بسیار نزدیک به جوان فلسطینی در نزدیکی «میدان المُصرارة » در منطقه باب العمود در شهر قدس اشغالی تیراندازی کردند.

این منابع افزودند: نیروهای اشغالگر، پس از تیراندازی به این جوان به شهروندان حاضر در مجاورت منطقه نیز حمله کرده و به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

رسانه های صهیونیستی ادعا کردند که این جوان فلسطینی با ضربات چاقو به گردن و کمر یک شهرک نشین به نام «حاردی» (۲۰ ساله) حمله کرده و وی را به شدت مجروح کرده است .

نیروهای صهیونیستی این شهرک نشین را با آمبولانس به بیمارستانی در این شهر منتقل کردند و جراحات وی را متوسط تا شدید عنوان کردند.

منابع محلی گزارش دادند که فرد مهاجم از اسرای آزاد شده فلسطینی به نام شهید محمد شوکت سلیمه (۲۳ ساله) اهل شهر سلفیت بوده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت مدعی شد: سلیمه به صورت غیرقانونی وارد بیت المقدس شده و پیش از این او به اتهام اخلالگری به مدت یک سال بازداشت بوده است.

گفتنی است کرانه غربی و قدس اشغالی در ماه گذشته شاهد افزایش تنش میان نیروهای مقاومت و نیروهای صهیونیستی بوده که تا کنون به شهادت ۴ فلسطینی، کشته شدن یک اسرائیلی و مجروح شدن ۲۷ تن دیگر منجر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha