جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ صفدر جعفر رئیس فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه در نامه ای از مواضع اخیر حضرت آیت الله سبحانی تقدیر و تشکر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صفدر جعفر رئیس فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه در نامه ای از مواضع اخیر حضرت آیت الله سبحانی تقدیر و تشکر کرده است که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحیت و درود خداوند بر رسول امین و ستوده اش محمد مصطفی(ص) و خاندان پاکش و مطهر(ع) او.

تبلیغ آموزه های اصیل اسلام و تشیع در طول سال ها و قرن ها مرهون زحمات و خدمات ارزشمند عالمان و دانشمندانی است که دلسوزانه و متعهدانه، در این مسیر گام برداشتند.

خدای قادر منان را سپاسگزاریم که بر ما منت نهاد تا مراتب تکریم و تقدیر خود را از خدمات وافر و فاخر مرجع عالی قدر حضرت آیت الله سبحانی (دام ظله) در ساحت های گوناگون علمی، فرهنگی، اخلاقی، و... ابراز نماییم.

بی تردید خدمات ارزشمند حضرت عالی با بهره مندی از دانش قدسی و زیت فکری و رسوخ درایت و شموخ همت و زبان بلیغ و رسا در تعلیم و تبلیغ معلومات ارزشمند و دانش ناب شیعی در فضای دلنشین و صمیمانه حقیقتاً ستودنی است.

از این رو وظیفه خود می‌دانیم از زحمات شما استاد ارجمند خصوصاً بیانات اخیر معظم له در کنفرانس فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه تقدیر و تشکر نماییم

و من الله توفیق

صفدر جعفر

ریاست فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha