شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: هیچ مدیریتی بر فضای مجازی حاکم نیست و اگر دولت در این باره چاره اندیشی نکند فضای مجازی بهترین و آسان ترین جبهه برای تهاجم فرهنگی دشمنان خواهد بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با تعطیلی مدارس و از سوی دیگر دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی برای استفاده از برنامه «شاد» مشاهده شد که بی توجهی برخی از والدین باعث شده است که دانش آموزان خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی با محتواهای غیردینی و غیرفرهنگی بسیاری روبرو و آشنا شدند.

امام جمعه مریوان ادامه داد: استمرار استفاده دانش آموزان و نونهالان از فضای مجازی به منظور استفاده از برنامه های آموزشی می تواند به مرور زمان زمینه ساز استحاله فرهنگی در بین این نسل شود.

وی با اشاره به اینکه باید مدیریت بر فضای مجازی یکی از اولویت های فرهنگی دولت باشد، اظهار کرد: همین آسیب هایی که کودکان و فرزندان ما از فضای مجازی می بینند بهترین علت و دلیل برای اجرای طرح صیانت از کاربران فضای مجازی است. البته متاسفانه برخی در مقابل این طرح در گروه مخالفان قرار گرفته اند که از این افراد و گروه ها درخواست داریم که میزان زیان های فضای مجازی که هیچ مدیریتی بر آن نیست را خود قضاوت کنند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه فضای مجازی را در کنترل نداریم، گفت: فضای مجازی که با هدف ایجاد یک دهکده جهانی ایجاد شده است و عناصر بسیاری همانند صهیونیست ها پشت آن قرار دارند، در داخل به حال خود رها شده که می تواند فاجعه آمیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مدیریتی بر فضای مجازی حاکم نیست و اگر دولت در این باره چاره اندیشی نکند فضای مجازی بهترین و آسان ترین جبهه برای تهاجم فرهنگی دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha