سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم روستای بریکان شهرستان تنگستان گفت: حضرت امام خمینی(ره) با قرآن بر دل‌های مردم حکومت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، امروز ضمن بازدید از شعبه بریکان مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان تنگستان، در مراسم تجلیل از حافظان قرآنی این مؤسسه شرکت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم در سخنانی خواستار توجه بیشتر فعالان قرآنی به تبیین نقش قرآن کریم در بین آحاد مردم و تحکیم بنیان خانواده‌‎ها شد.

حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امام خمینی(ره) حکومت جامعه اسلامی بر مردم را بر اساس حکومت قرآن بر دل‌های مردم پایه‌گذاری کردند و در این مسیر به موفقیت رسیدند.

وی در حاشیه مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم روستای بریکان شهرستان تنگستان با مربیان و فعالان قرآنی این خانه قرآنی دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

گفتنی است، روستای بریکان از روستاهای ساحلی شهرستان تنگستان است که دارای ۲۱۱ نفر جمعیت است و شغل اکثریت مردم این روستا صیادی است و ۲۰ درصد جمعیت این روستا مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha