جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آيت الله سيد محمود حسيني شاهرودي

حوزه/ همایش بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی دوم دی ماه ۱۴۰۰ در مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی خبر داد و گفت: این مراسم به دو صورت حضوری و وبیناری به منظور تجلیل و تکریم از مقام علمی و فرهنگی این مرجع تقلید و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تکریم بزرگان دین، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش روز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می گردد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزند آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام کاظمی خاطر نشان کرد: در این مراسم، کتاب های مردی از جنس آفتاب، الاشارَة و الارشاد الی الفقاهه و الاجتهاد، مقالات علمیه، مردی از تبار فقیهان، گَت آقا، مقام محمود، مردی از تبار خورشید و ولایه الفقیه رونمایی خواهد شد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه این همایش به همت بیت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی و حوزه علمیه خراسان برگزار می شود، اظهار کرد: تجلیل و تکریم علما و بزرگان دین وظیفه ای است که می تواند الگوی مناسبی برای طلاب جوان در مسیر تبلیغ و تبیین آموزه ها و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha