پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد وحیدی

حوزه/ وزیر کشور با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینهٔ تغییرات مدیریتی در استان‌ها، افزود: انتخاب و تغییر جدید در هر استانی منشأ تحول و تکامل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، احمد وحیدی، وزیر کشور، صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت‌های ارزشمندی دارد، افزود: باید با شتاب بیشتری امور را پیش برد و با انسجام، وحدت و خستگی‌ناپذیر مسیرهای بزرگ دیگر را طی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کارها و مسئولیت در مسیر ارزش‌های اسلامی شکل می‌گیرد، اضافه کرد: ما مسئولان باید خود را در محضر شهدا احساس کنیم و بدانیم که زیر سایه ولایت‌فقیه و با عنصر دیانت و ایمان امور به‌خوبی پیش خواهد رفت.

وزیر کشور با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینهٔ تغییرات مدیریتی در استان‌ها، افزود: انتخاب و تغییر جدید در هر استانی منشأ تحول و تکامل خواهد بود.

گفتنی است، وزیر کشور صبح امروز برای حضور در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی وارد استان شده است.

وزیر کشور بعد از مراسم استقبال، به همراه استاندار جدید خراسان شمالی و مسئولان استان و شهرستانی در گلزار شهدای شهرستان بجنورد حضور یافتند و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد دیدار کرد و سپس برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به سالن شهدای دولت استانداری رفت.

امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد به‌عنوان یازدهمین استاندار این استان و نماینده عالی دولت معرفی و از زحمات سه‌ساله محمدعلی شجاعی تجلیل می‌شود.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه چهارشنبه دهم آذرماه هیئت‌وزیران به‌عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رأی اعتماد گرفت، محمدعلی شجاعی استاندار سابق استان از هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تا دهم آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه سال و سه روز این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha