دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز در مواجهه با دشمن بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی تحرکات تبلیغاتی انجام می دهد و در شرایط جنگی زیر آتش جهنم از نظر فرهنگی و تبلیغی قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین قمی، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن شهید قدوسی دادگستری فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه استان فارس باید در اولویت فعالیت های فرهنگی قرار گیرد، اظهار کرد: استان فارس دارای ظرفیت های مطلوب و نیروی کیفی بسیاری است که باید از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروز در مواجهه با دشمن، بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی تحرکات تبلیغاتی انجام می دهد؛ در یک شرایط جنگی زیر آتش جهنم از نظر فرهنگی و تبلیغی قرار داریم.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، بانوان باید در این شرایط خاص به طور ویژه دیده شوند و این کار با پیوند گروهی با همه افرادی که در بحث فرهنگی قرار دارند باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تبیین اسلام ناب و عاشورایی همه با هم گام برداریم؛ در برنامه ریزی استان مسائل زیست محیطی باید در اولویت قرار گیر؛ با استفاده از خرد جمعی اهل علم این اولویت ها شناخته می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha