یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوز/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جهاد در راه خدا و نیز مهاجرت برای مصالح دینی و معنوی امری بزرگ است که انجام این دو از عهده هر کسی برنمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین «نورالدین حیدری زنجانی»، اولین نماینده امام راحل در سپاه استان کردستان اظهار داشت: ایشان دارای صفات و ویژگی های اخلاقی و شخصیتی بسیار والایی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده ولایتمداری آنان بود، تاکید کرد: زمانی که یکی از رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ به شهادت می رسید خیل عظیمی از ملت در مراسم تشییع آن شهید شرکت می کردند که این نشان از روحیه انقلابی و ولایی ملت داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه اولین و بارزترین ویژگی یک عالم دینی، انجام کار برای رضایت خداوند است، گفت: جهاد در راه خدا و نیز مهاجرت برای مصالح دینی و معنوی امری بزرگ است که انجام این دو از عهده هر کسی برنمی آید.

این استاد حوزوی در ادامه افزود: بهترین نماد جهاد در راه خدا را می توان امام حسین علیه السلام دانست که به نوعی شخصیت والای این امام همام به عنوان بال سرخ انقلاب اسلامی شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مرحوم حیدری زنجانی افتخار پدر شهید بودن را نیز داشته است، گفت: گذشتن از فرزند و دلبند خود بسیار سخت است و در این میان می توان امام حسین (ع) را نماد این گذشت بسیار بزرگ در راه خداوند متعال دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha