شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن

حوزه/ استان قم رتبه نخست ثبت نام متقاضیان شرکت در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندانشان با همکاری نهادهای حوزوی و سازمان دارالقرآن الکریم در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مرحله شفاهی این جشنواره در قم اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش شفاهی، کتبی و هنری برگزار می‌شود که دو هزار و ۹۶۵ نفر در استان قم برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۷۰۵ نفر در بخش شفاهی، ۸۱۳ نفر در بخش کتبی و ۴۴۷ متقاضی در بخش هنری هستند.

حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار افزود: استان‌های اصفهان و فارس به ترتیب با ثبت نام هزار و ۶۳۲ و ۷۰۰ متقاضی در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
به گفته وی، در مجموع ۱۵ هزار و ۷۹ نفر از سراسر کشور در این دوره از جشنواره قرآن و عترت ثبت نام کردند که در استان قم به ۶ برگزیده هر بخش و در استان‌های دیگر به ۳ برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی اظهار کرد: مسابقات بخش شفاهی این جشنواره به مدت یک هفته از ۱۹ تا ۲۶ آذرماه در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سجادی‌تبار از اعطای گواهینامه سازمان دارالقرآن الکریم به برگزیدگان استانی این جشنواره خبر داد و افزود: برگزیدگان استانی هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha