جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ وداع مردم و روحانیت لرستان با مرحوم آیت الله صادقی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر گفت: آیت الله صادقی عالمی نستوه و مبارزی انقلابی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، در مراسم بزرگداشت آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، با اشاره به مجاهدت های کم نظیر آبت الله صادقی در دوران مبارزه با حکومت ستم شاهی و صیانت از دستاوردهای اسلامی و انقلابی بیان داشت: آن بزرگوار عالمی نستوه و مجاهدی انقلابی بودند که همواره با ولایت مداری در حفظ و صیانت از اهداف اسلامی انقلابی، دین خود را به نظام ادا نمودند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله صادقی، عالمی مردمی، مهربان و با بصیرت بودند افزود: آن عالم مجاهد همواره با سعه صدر و دلسوزی در تربیت طلابی مومن و مهذب تلاش کرده و در بصیرت افزایی مردم نسبت به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نیز تبلیغی گسترده داشتند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با بیان اینکه نقش آفرینی و حضور موثر آیت الله صادقی در صحنه های گوناگون نظام ستودنی و قابل توصیف است، خاطر نشان کرد: آن عالم گرانقدر با بزرگواری، منش مردمی، مسئولیت پذیری و تعهد در راستای اشاعه آموزه های دینی و انقلابی در جامعه گام بر می داشتند.

فلاحی نیا، در پایان با بیان اینکه طلاب و مبلغان حوزه های علمیه باید راه بزرگان حوزه و دین را ادامه دهند، گفت: ادامه راه عالمان دینی می تواند طلاب حوزه های علمیه را در انجام رسالت تبلیغی موفق هدایت کند و چراغ راهی برای تبلیغ آنان باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha