جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز دانشجو

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: دانشجویان انقلابی نقش بسیار مهمی در راستای تحقق جهاد تبیینی و لبیک به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری دارند.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو اظهار داشت: فعالیت موفقیت آمیز در عرصه جهاد تبیینی بعد از توفیق الهی نیاز به بصیرت، زمان شناسی، هوشمندی، تعهد و نیز خلاقیت و مخاطب شناسی دارد که اگر این ویژگی ها در دانشجویان انقلابی ما جمع شود، قطعاً منشأ تحولات و برکات بسیاری در جامعه خواهند بود.

وی با اشاره به تلاش هدفمند و چندین ساله دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در وضعیت فعلی به منظور پمپاژ یأس و نااُمیدی در جامعه به خصوص در بین نسل جدید گفت: آن چه از دانشجویان انقلابی انتظار می رود این است که با نشاط و همت مضاعف خود چه در عرصه تولید علم و جنبش نرم افزاری و چه جهاد فرهنگی و اجتماعی و نیز عرصه های خدمت رسانی، کاری کنند که اهداف شوم دشمن در این جهت خنثی شود.

این استاد دانشگاه همچنین بیان داشت: آنچه مسلم است این که جوانان دانشجو و به طور کلی دانشگاهیان اعم از استاد و دانشجو و ... نقش بسیار مهمی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برعهده دارند و امید است که به یاری خدای متعال بتوانند در تعامل و همفکری با دیگر اقشار تأثیرگذار جامعه از جمله حوزویان، در تحقق منویات و مطالبات رهبر عزیز انقلاب موفق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha