جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ جواد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی گفت: بسیار تاسف بار است که صدها نفر این صحنه هولناک را دیدند و علیه مقتول شعارهایی نیز سر دادند. بدتر اینکه، این حادثه را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رئیس مجمع المدارس و حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی پاکستان، حادثه سیالکوت را اوج قساوت دانست و گفت: گرگ های انسان نما به طرز وحشیانه ای یک مهمان خارجی را کشتند و این قتل وحشتناک به نام دین انجام شد.

وی تصریح کرد: بسیار تاسف بار است که صدها نفر این صحنه هولناک را دیدند و علیه مقتول شعارهایی نیز سر دادند.بد تر از آن، این حادثه را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کردند.

وی افزود: نقش پلیس نیز در طول این روند فقط نقش تماشاچی بود. این جنایت آشکار بیانگر زوال انسانیت، مادی گرایی، تعصب مذهبی، انحطاط اخلاقی و فکری و بی تفاوتی حکومت بود.

رئیس جامعه عروة الوثقی پاکستان تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده است که روشنفکران، سیاستمداران و دولتمردان باید از خواب غفلت بیدار شده و انسانیت سقوط کرده را زنده کنند، مردم را از شر اوباش ها و جلادان ضد بشری نجات دهند.

وی در پایان گفت: اقدامات این گرگ ها اعتبار پاکستان را در سراسر جهان تخریب کرده است. دولت باید فوراً اقدام کند و نقش خود را در ایجاد فضای صلح و برادری در جامعه ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha