سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: در هجدهمین مرحله کمک های مؤمنانه، یکهزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا در این شهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، امروز در مراسم مسجد جامع حضرت امام خمینی آخماقیه تبریز با قدردانی از مردم، خیرین ولایت مدار، بسیجیان و هیئت امناء مساجد در راستای تهیه بسته های معیشتی، اظهار کرد: سپاه ناحیه امامت تبریز، از اولین روزهای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لبیک گویی به فرامین رهبر انقلاب تا کنون، هجده مرحله کمک مؤمنانه برگزار و ده‌ها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده های نیازمند شناسایی شده، توزیع کرده است.

وی نقش حرکت ها و مشارکت های مردمی در حل مشکلات را مهم و تأثیر گذار دانست و گفت: گذشته ثابت کرده که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه با نهادهای حاکمیتی بوده اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است.

همچنین سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، معاون اجرائی سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر، خدمت به مردم در این انقلاب، مثل عبادت برای خدا است.

سرهنگ قلعه با بیان اینکه مردم ایران همواره در همه بزنگاه‌ها و بحرانها، حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند، گفت: در دوران همه گیری کرونا که از لحاظ اقتصادی، فشار و سختی هایی متوجه نظام بود، باز خود مردم در کنار مسئولین و خادمین ملت، با انفاق و از خودگذشتگی، رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کردند.

وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده اند و به همین خاطر است که پیروان آنها، از جان و مال خود برای کمک به هم‌نوعانشان دریغ نمی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha