پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: یکی از مسائل مهم در عرصه حکمرانی و ورود به حل مسائل آن، توجه به نسبت حاکمیت، روحانیت و مردم است. زمانی که این مساله درست فهم شود می توان به خوبی در حل مسائل حکمرانی و نظام اسلامی به خوبی از ظرفیت طلاب استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران، در دیدار اعضای عالی اندیشکده دین و حکمرانی،که در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، ضمن اهمیت پرداختن به مسائل نظام اسلامی گفت: یکی از محاسن فعالیت های غیر سازمانی همین است که سرعت کار افزایش پیدا کرده و میزان بازدهی آن بالا می رود. شما هم در امر ورود طلاب به عرصه حل مسائل حکمرانی به دلیل داشتن ساختار غیر سازمانی موفقیت بسیار خوبی را کسب کرده اید.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در عرصه حکمرانی و ورود به حل مسائل آن، توجه به نسبت حاکمیت، روحانیت و مردم است. زمانی که این مساله درست فهم شود می توان به خوبی در حل مسائل حکمرانی و نظام اسلامی به خوبی از ظرفیت طلاب استفاده کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: عملکرد یک سال گذشته اندیشکده دین و حکمرانی بسیار درخشان و مهم بوده است چرا که تلاش برای ورود طلاب به حل مسائل حکمرانی و با رویکرد مساله محوری امری مهم است که امیدوارم با تلاش بیش از پیش خود موفق تر از قبل در این عرصه فعالیت کنید.

لازم به ذکر است:‌در ابتدای این دیدار آقای علیرضا داودی، از اعضای اندیشکده دین و حکمرانی، ضمن تشکر از مدیر حوزه های علمیه خواهران، به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله اندیشکده دین و حکمرانی پرداخت و گفت: برگزاری نخستین رویداد حل مسائل حکمرانی با همکاری بنیاد ملی نخبگان با هدف استفاده از ظرفیت دین در حل چالش های کلان کشور با مشارکت معاونت راهبردی قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی، ساترا و بنیاد احسان دستاورد اصلی در یکسال گذشته بوده است و در سال جاری نیز میز های تخصصی برای امتداد هر مسأله تشکیل شده است. ایجاد یک تجربه موفق در استفاده از ظرفیت فکری فضلای جوان حوزه علمیه و تشکیل زیر ساخت های متناسب با مسأله محوری از اهداف اندیشکده دین و حکمرانی می باشد.

گفتنی است: گزارش فعالیت های اندیشکده دین و حکمرانی به نشانی http://dinhokmrani.org/ و در شبکه های مجازی به نشانی din_hokmrani@ قابل دسترسی و مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha