پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولانا مسرور عباس انصاری

حوزه/ اتحاد مسلمین جامو کشمیر هند از انتشار مواد توهین آمیز به ساحت حضرت محمد مصطفی در کتاب درسی پایه هفتم توسط انتشارات جی سیز هند به شدت اعتراض کرده و خواستار برخورد قاطع با مجرمین شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» اتحاد مسلمین جامو و کشمیر هند نسبت به انتشار مواد توهین آمیز به ساحت پیامر مکرم اسلام و فرشته وحی جبرئیل در کتاب درسی پایه هفتم توسط انتشارات جی سیز هند به شدت اعتراض کرده و خواستار برخورد قاطع با مجرمین شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسرور عباس انصاری رئیس اتحاد مسلمین جامو کشمیر هند و رهبر ارشد حزب حریت، ضمن ابراز خشم نسبت به توهین به مقدسات، آن را یک توطئه عمدی دانست و گفت: احساسات و اعتقادات مذهبی میلیون ها مسلمان هر روز در جامعه هند جریحه دار می شود. فاجعه این است که به جای اینکه مقصران را به پای میز محاکمه بکشانند، به آنها آزادی کامل داده می شود.

وی تاکید کرد: در جامعه هند کفرگویی امری عادی شده است و به نظر می رسد عاملان از پشتیبانی و حمایت کامل حاکمان افراطی هند برخوردارند و توطئه سنگینی پشت آن نهفته است.

وی خواستار لغو مجوز این انتشارات شد و تصریح کرد: دولت باید مجرمان واقعی را به اشد مجازات کند. توهین به پیامبر اسلام، امری نابخشودنی است و تحت هیچ شرایطی قابل تحمل نیست.

وی در پایان از مسلمانان هند به ویژه از مردم کشمیر خواست اقدام و واکنش شدید در برابر این موضوع نشان دهند تا انتشارات جی سیز تحریم شده و تمامی کتب آن از برنامه درسی هند حذف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha