دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 994889
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کتاب دیار دلیران

حوزه/ کتاب دیار دلیران به قلم حجت الاسلام علی گودرزی با همت مجمع فعالان فِرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب دیار دلیران به قلم حجت الاسلام علی گودرزی با همت مجمع فعالان فرق ادیان اقوام و مذاهب (مفام) چاپ و منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب به بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درباره قوم کُرد و مردم نجیب استان کردستان پرداخته است.

«توجه به جنبه های مثبت استان کردستان»، «خدمات مردم کردستان به انقلاب»، «خدمات انقلاب به مردم کردستان»، «وظایف اقشار مختلف در قبال استان کردستان»، «ویژگی های مردم کردستان» و ... از جمله سرفصل های این کتاب می باشد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«کردستان به نظر من یک استان فرهنگی است، من این را مکرر گفته ام. سعی کردند این استان را یک استان امنیتی و یک استان نظامی کنند. حقیقت را واژگون جلوه دادند اینکار را جمهوری اسلامی نکرد و به طور طبیعی نمی‌توانست بکند! چه کسانی کردند؟ دشمنان نظام جمهوری اسلامی».

بیانات رهبر انقلاب در دیدار برگزیدگان استان کردستان، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • yahoo IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 9
    یادمه طلبه‌ی فاضلی این کتاب رو نوشته بود دقیقا با همین نام و طرح جلد و همین محتوا. البته بدون اینکه نامش را بر این کتاب زده باشد. حالا یکدفعه این کتاب به اسم ایشان منتشر شده!
    • محسن IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      11 1
      دکتر یکنفر را اخراج کردند بخاطر مسائل... لذا با اینکار شروع به لجن پراکنی و دروغ گویی با اسم های متفاوت بر علیه ایشان می کند.
  • محمدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 8
    این کتاب مال ایشونه؟
    • محسن IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      7 1
      مولف یکنفر از اعضای موسسه را به علت مسائل مالی و چند مساله دیگر اخراج کردند و همین مساله باعث لجن پراکنی با نام های گوناگون بر علیه ایشان شده است.
  • محسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    7 1
    علت تهاجمات هم این است که اخیرا از کتاب دکتر مسابقه ای در سطح ملی برگزار شده و به اون فرد اخراج شده فشار زیادی اومده و اینطوری عقده گشایی می کنه
  • خلج IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    3 1
    چقدر یک انسان باید پست باشد که بخاطر اختلاف و حتی اخراج اینگونه عقده گشایی کند.اوصیکم بتقوی الله.