جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
پست

حوزه/ باقری اعلام کرد: هیچ هزینه پستی برای کتبی که از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان خریداری می شود، توسط خریداران پرداخت نمی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حمید باقری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان اظهار کرد: شیوع کرونا علاوه بر یکسری مشکلات و معضلاتی که به وجود آورد ولی ظرفیت هایی را برای جامعه رقم زد که تقویت زیر ساخت های برنامه ها بر بستر مجازی از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر ۵ هزار نفر یک واحد پستی در استان داریم که براساس نیازهای روز در سال های اخیر، زیر ساخت توزیع مویرگی پست تقویت شده است، گفت: برقراری ۱۲۰خط ارتباطی در استان که باعث تشکیل شبکه ارتباطی روزانه از مرکز استان به شهرستان ها شده، ظرفیت خوبی برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان به صورت مجازی است.

باقری اظهار کرد: امروز تحویل بسته پستی چون کتاب به سراسر استان زیر یک روز انجام می شود، لذا برنامه ریزی های لازم برای رسیدن کتاب های خریداری شده از بستر نمایشگاه مجازی در سطح استان انجام گرفته است.

مدیر کُل پست استان اصفهان ادامه داد: ۱۰۰هزار جلد کتاب سهم استان اصفهان از مجموعه یک میلیون جلد کتاب خریداری شده در نمایشگاه مجازی سال گذشته در تهران بود که تجربه خوبی برای ما در توزیع شد.

وی اظهار کرد: آموزش ناشرین برای نحوه بسته بندی و آدرس نویسی صحیح و برنامه ریزی برای جمع آوری محصولات نمایشگاه مجازی کتاب از جمله اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر است؛ بسته بندی در این عرصه خدمت، برای صیانت از کتب خریداری شده از جمله دغدغه مندی ها اداره کل پُست است.

باقری با بیان اینکه پُست استان آمادگی کامل برای خدمت در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان را داراست، گفت: هیچ هزینه پستی برای کتبی که از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان خریداری می شود، توسط خریداران پرداخت نمی شود و کتب رایگان درب منازل تحویل داده می شود؛ این هزینه از سوی وزارت فرهنگ ارشاد، ناشران و پست تامین شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha