پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه موضوع شناسی احکام فقهی

حوزه/ از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی تشکر و قدردانی بعمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین حجت الله بیات به مدت ۳ سال به مدیریت مؤسسه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع و معارفه مدیر مؤسسه احکام فقهی با حضور جمعی از فضلاء، فرهیختگان، اعضای هیأت امنا و همکاران مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در سالن جلسات مؤسسه موضوع شناسی در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده رئیس هیئت امنای مؤسسه در آغاز،درسخنانی درخصوص مؤسسه و جایگاه و مأموریت آن و همچنین مشکلات ایجاد شده در سال‌های اخیر، از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین کلباسی تشکر و قدردانی بعمل آورد و حجت الاسلام والمسلمین حجت الله بیات را به مدت ۳ سال به مدیریت مؤسسه منصوب نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کلباسی، ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید، توصیه هایی برای پیشگیری از بزرگ شدن تشکیلات سازمانی موسسه ارائه نمود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین بیات با اشاره به نامه ۵ نهج البلاغه، این مسؤولیت را امانت خواند و به ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود پرداخت و با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل امور، جایگاه مؤسسه موضوع شناسی را در دستگاه فقاهت، ویژه دانست و تاکید کرد: این موسسه می‌تواند حلقه واسط بین حکومت و مرجعیت باشد و باید از ظرفیت های نهادهای حوزوی، دانشگاهی و دولتی در عمل به ماموریت خود بهره برداری کند.

وی در ادامه، با اشاره به فرمایش و توصیه مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۵ خطاب به مسئولان این موسسه مبنی بر اتخاذ یک روش و مبنا برای انجام کار موضوع شناسی، تاکید کرد: این موسسه باید در دوره جدید، تبیین مبانی نظری و موضوع شناسی روشمند را در اولویت قرار دهد.

در پایان جلسه لوح تقدیر حجت الاسلام والمسلمین کلباسی و حکم حجت الاسلام والمسلمین بیات توسط حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده اهداء گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha