پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مبنای رفتارها و تعاملات سیاسی در استان، اولویت دانستن منافع مردم، نظام و اسلام است، گفت: قطعا امنیت امروز کشور و جامعه برآیند تلاش و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، انتظامی است که شبانه روز برای تحقق آن در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، با تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: استان همدان به لحاظ وجود شخصیت‌هایی همچون آیت الله آخوند، آیت الله بهاری و آیت الله شهید مدنی، دارای تدین ریشه داری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان همانند سراسر کشور شاهد سطحی از تغییرات فرهنگی بوده است، گفت: با وجود تمام تغییرات، استان همدان، جامعه مذهبی و سبک زندگی سنتی خود را حفظ کرده است.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه جایگاه خانواده و تاثیرات آن در جامعه محفوظ مانده است، یادآور شد: از لحاظ سیاسی استان همدان دارای گرایشات انقلاب بوده و هست و در حوادث مختلف در کنار زحماتی که نیروهای امنیتی و انتظامی کشیده اند، این ظرفیت مانع از رخ دادن اتفاقی خاص شده است.

وی افزود: قطعا امنیت امروز کشور و جامعه برآیند تلاش و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، انتظامی است که شبانه روز برای تحقق آن در حال خدمت رسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه استان همدان جایگاه قابل قبولی در عرصه امنیتی دارد، مطرح کرد: بحمدالله در استان همدان وحدت و انسجام خوبی بین مسئولان حاکم است و بعضی از مسائل سیاسی، در سطح استان همدان کمرنگ می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه مبنای رفتارها و تعاملات سیاسی در استان، اولویت دانستن منافع مردم، نظام و اسلام است، گفت: البته انتظار بر این است تا با تسریع در تغییرات مدیران، در جهت دستیابی به وحدت و انسجام بیشتر قدم برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی وجود امنیت پایدار را بستری برای تحقق عدالت در جامعه دانست و یادآور شد: استان همدان هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است که از این بین روحانیت با تقدیم بیشترین شهید نسبت به دیگر اقشار، تاکیدی بر همان نگاه انقلابی و مسائل تدینی در استان دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، شهید چیت سازیان و دیگر شهدای استان همدان، خاطر نشان کرد: استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، دارای شهدای برزگ و برجسته ای است که هر کدام سرمایه اجتماعی و ظرفیتی برای حفظ نظام می باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حتی مجالسی که نام شهدا در آن مطرح می شود نیز امنیت ساز است، اظهار کرد: در کنار آن که شهدا جوانی و زندگی خود را برای امنیت کشور تقدیم کردند امروز نام آنها نیز خود امنیت ساز و آرامش بخش جامعه است.

وی با تقدیر از مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای ایجاد امنیت، عنوان کرد: بسیاری از این عزیزان بدون آنکه کسی از آنها نامی ببرد و مورد تقدیر قرار گیرند، در گمنامی مشغول خدمت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مظلومیت شهدای عرصه امنیت، خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) برای آنکه مردم جامعه آرامش داشته باشند، به صورت گمنام شبانه روز در حال خدمت رسانی و تلاش هستند و این موضوع قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha