دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با طلاب شهرستان امیدیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به همراه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان امیدیه رفته و با طلاب مدارس علمیه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به همراه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان امیدیه رفته و با اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه مهدیه، اباالفضل(ع) و خواهران این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، طلاب به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های «عدالت‌خواهی»، «مطالبه‌گری»، «مشکلات معیشتی» و «مدارس امین و طرح استخدامی در آموزش‌وپرورش» پرداخته و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به‌تفصیل سؤالات طلاب را پاسخ داد.

سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به بیان نکات اخلاقی و رفتاری پرداخته و بیان کرد: طبق آیه شریفه قرآن کریم، «إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ» هرگاه قدرت به دست مؤمنین افتاد باید چهار کار مهم یعنی «اقامه نماز»، «پرداخت زکات»، «امربه‌معروف» و «نهی از منکر» را انجام دهند.

وی به مسأله "نماز اول وقت" اشاره کرد و گفت: توجه به این مهم برای همه مردم لازم و ضروری بوده و طلاب نیز باید بیش از دیگران نسبت به آن اهتمام ورزند و اگر این مسأله در جامعه ترویج پیدا کرد، یقیناً بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، طلاب به‌صورت خصوصی با مدیر حوزه علمیه خوزستان دیدار و مشکلات خود را با او درمیان گذاشتند.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با طلاب شهرستان امیدیه + عکس

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با طلاب شهرستان امیدیه + عکس

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با طلاب شهرستان امیدیه + عکس

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با طلاب شهرستان امیدیه + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha