شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

حوزه/ تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: همراه شدن و اتصال به باتقواترین و نزدیک‌ترین انسان‌ها به خداوند متعال و در نتیجه، آسان و روان شدن مسیر سیر و سلوک معنوی و تاثیر شگرف آن در زندگی انسان و برآورده شدن حاجات مادی و معنوی از مهم ترین آثار و برکات توسل به ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) امروز در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، با جمعی از خدام نوجوان خواهر و برادر حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) دیدار کرد.

وی در این دیدار خدمت‌گزاری به زائران و مجاوران این امامزاده جلیل القدر را توفیقی الهی دانست و اظهار کرد: خادم اهل بیت علیهم السلام بودن، افتخاری بزرگ است که تنها نصیب بندگان خاص و برگزیده خداوند می شود.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) اضافه کرد: این یک توفیق بزرگ است که خداوند کمک کرده شما مسیر خدمت به پاک‌ترین انسان های روی زمین را انتخاب کنید و از این بابت به شما تبریگ میگویم، گل های سرسبد هستی و آفرینش، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند و گام برداشتن در مسیر خادمی این اعاظم، برای دنیا و آخرت شما، بسیار ارزشمند خواهد بود.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) خاطرنشان کرد: ما خادمین اهل بیت علیهم السلام محتاج به این بزرگواران هستیم و باید با توسل به ایشان از این دریای بی کران معنویات بهره ببریم، همراه شدن و اتصال به باتقواترین و نزدیک‌ترین انسان‌ها به خداوند متعال و در نتیجه، آسان و روان شدن مسیر سیر و سلوک معنوی و تاثیر شگرف آن در زندگی انسان و برآورده شدن حاجات مادی و معنوی از مهم ترین آثار و برکات توسل به ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha