پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان ضمن تاکید بر قانونی بودن هر تجمعی گفت: در برابر ورود دشمن به این تجمعات برای مقابله با حکومت نمی توان سکوت اختیار کرد، منفعل بودن در برابر تحرکات دشمن کاری غیر عاقلانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) گفت: حضرت زینب کبری (س) بانویی است که با دیدن تمامی مصائب کربلا، در برابر یزید جمله ما رایت الا جمیلا را بیان کرد.

امام‌جمعه اصفهان گفت: امروزه دنیای کفر سعی در ناامیدی مردم از نظام اسلامی را داشته و خداوند برای کسانی که با پیامبر(ص) همراه هستند دو مثال در تورات و انجیل بیان کرده است.

وی ادامه داد: این‌ گروه، افرادی هستند که با پیامبر خدا (ص) همراه بوده و به دشمنان هیچ محبتی ندارند و بخاطر رضای پروردگار، عملی را انجام می دهند، در انجیل نیز اشاره شده که همراهان پیامبر به مثابه درختچه ای هستند که با سرعت در حال رشد است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اذعان کرد: جمهوری اسلامی نیز متأثر از این دو مثال در انجیل و تورات، همچون درختی است که با تمام ناملایمات در حال رشد و کمال است.

وی به مسئله آب اصفهان اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت آبرسانی به آحاد افراد جامعه است و تجمع مردم و کشاورزان باید به صورت قانونی و با اجازه فرماندار هر شهر باشد، اما تجمع بدون ضوابط هر چند به حق باشد کار غلطی است.

وی در ادامه افزود: در برابر ورود دشمن به این تجمعات برای مقابله با حکومت نمی توان سکوت اختیار کرد، منفعل بودن در برابر تحرکات دشمن کاری غیر عاقلانه است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: تهیه آب استان کار آسانی نیست و به زمان زیادی احتیاج دارد، برای این خشکسالی به وجود آمده، نمی توان براحتی آب تهیه کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه عنوان کرد: تقسیم آب اصفهان باعث کاهش آب استان شده و باید برای بارش باران دست به دعا و استغاثه برداریم.

منفعل بودن در برابر تحرکات دشمن کاری غیرعقلانی است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha