پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه کشور از انجام بیش از ۳۰ واسپاری آموزشی به مدیریت‌های استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، معاون آموزش حوزه های علمیه، عصر امروز در دیدار اساتید مدارس علمیه استان یزد با آیت الله اعرافی، با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۰ مورد واسپاری مسائل مهم آموزشی به مدیریت‌های استانی صورت گرفته که یکی از آن‌ها واسپاری در بحث تقویم آموزشی حوزه‌های علمیه است، گفت: ما تلاش کردیم تا یک تقویم آموزشی منعطف تنظیم و در اختیار مدارس قرار دهیم تا هر استان بتواند برای خود، نیم سال آموزشی تعیین کند.

وی اظهار داشت: این تقویم آموزشی خصوصیات ویژه ای دارد و بسیاری از اختیارات به مجموعه مدارس در استان ها واگذار شده و نیازی به مدیریت قم در آن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد با بیان اینکه امتحانات کتبی و شفاهی به حوزه های علمیه استان ها واگذار شده است، افزود: ما در این مسئله به سنت قدیم بازگشتیم و سعی کردیم که بهترین روش را به کار گیریم.

معاون آموزش حوزه های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: ساعات درسی اساتیدی که تمام وقت هستند ۵ ساعت تعیین شده، به این صورت که در سطح یک، چهار ساعت کلاس و یک ساعت در اختیار اساتید و برای سطح دو به بالا این ۵ ساعت، سه ساعت کلاس و دو ساعت دیگر برای فعالیت های جانبی دیده شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha