پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه با قصد قربت در فعالیت اقتصادی ماندن بسیار ارزشمند است، گفت: بازاریان، امروز در شرایطی پا در عرصه تولید گذاشته اند که می توانستند به راحتی با قرار دادن سرمایه شان در بانک، بدون هیچ دردسری سود ماهانه دریافت کنند اما وارد این عرصه شدند تا چرخه اقتصاد به گردش درآید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره هفتصد و پنجاه‌ شهید اصناف و فعالان اقتصادی استان همدان با اشاره به تاکید اسلام بر کسب سود بیشتر با انجام فعالیت اقتصادی بیشتر است، اظهار داشت: فعالان اقتصادی امروز با مال خود مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر فرد بازاری ایمان به خدا داشته باشد، هیچگاه کم فروشی و گران‌فروشی نمی‌کند، مطرح کرد: بازاریان دیروز با جان خود برای کشور مجاهدت کردند و امروز نیز بازاریان با مال و فعالیت اقتصادی خود در حال مجاهدت هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به مشکلاتی که برای فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف وجود دارد، به لزوم نظارت بر قیمت‌ کالاهای اساسی اشاره و خاطر نشان کرد: امروز ماندن در بازار و انجام فعالیت اقتصادی با وجود مشکلاتی همانند مسائل مربوط با مالیات، برخی قوانین اداری دست و پا گیر و البته تحریم‌های اقتصادی، خود نوعی مجاهدت از طرف بازاریان است.

وی با بیان اینکه با قصد قربت در فعالیت اقتصادی ماندن بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: بازاریان در شرایطی امروز پا در عرصه تولید گذاشته اند که می توانستند به راحتی با قرار دادن سرمایه شان در بانک بدون هیچ دردسری سود ماهانه دریافت کنند اما وارد این عرصه شدند تا چرخه اقتصاد به  گردش درآید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان فعالان اقتصادی آن‌هم در شرایط فعلی باشند، یادآور شد: در کنار مشکلاتی که تحریم های ظالمانه ایجاد کرده‌اند، برخی مشکلات مربوط به مسائل داخلی و قوانین نفس گیر عرصه تولید است، اما با تمام این سختی ها بازهم فعالان اقتصادی میدان را خالی نکرده اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha