شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ث

حوزه / همزمان با سراسرکشور، چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب ویژه همسران و فرزندان طلاب منطقه کاشان در سه بخش مسابقات، محافل و آموزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سراسر کشور چهارمین جشنواره قرآن و عترت طلاب، ویژه همسران و فرزندان طلاب منطقه کاشان امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ به همت مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با همکاری دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان به‌صورت مستقل و استانی با حضور ۲۵۰ نفر از همسران و فرزندان طلاب در همه گروه‌های سنی برگزار شد.

در چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با توجه به شرایط و جهت تسهیل، بستر آموزش مجازی برای بخش آموزش و مسابقات فراهم شده است و با تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان دارالقرآن و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منعقد شد، سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی متولی برگزاری این دوره جشنواره شده است.

دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی آموزش‌ را از طریق فضای مجازی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، قصه‌های قرآنی، تفسیر آسان و عفاف و حجاب و صحت قرائت نماز به مخاطبان ارائه کرده و در پایان گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

شایان ذکراست به برگزیدگان جوایزی شامل کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و… اهدا خواهد شد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha