جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست رئیس مرکز خدمات و اساتید حوزه علمیه خراسان رضوی

حوزه/ نشست رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اساتید حوزه علمیه خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی اقامتی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نشست صمیمانه رئیس مرکز خدمات با اساتید حوزه علمیه استان خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی اقامتی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی در ابتدای این نشست، خدمتگزاری به طلاب را توفیق الهی دانست و گفت: تمام تلاش ما در مرکز خدمات این است با پیگیری مشکلات و دغدغه‌های طلاب، فراغت بال و آسودگی خیال را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی با اشاره به طرح هدفمندی خدمات افزود: در این طرح از طلابی که خدمت بیشتری به ساحت علم و ارتقای فرهنگ دینی مردم داشته حمایت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی بیان کرد: اساتید در اولویت ارائه خدمات مرکز هستند و در سال جاری از خرید ۸۵ واحد مسکونی با اولویت اساتید و نخبگان مشهد و در قالب تسهیلات بلندمدت حمایت شده است.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات اساتید از طریق صندوق شجره طیبه و کمیسیون مشترک نهادهای حوزوی پیگیری می‌شود.
سخنرانی رئیس مرکز خدمات حوزه و مسئول دفتر حمایت از جامعه نخبگانی این مرکز و بیان دغدغه‌ها و پیشنهادهای اساتید حوزه علمیه استان از دیگر محورهای این نشست بود.

شایان ذکر است این نشست با حضور اساتید سطوح عالی حوزه حضرات آیات خزاعی، مروارید، انصاریان، باقری کیا و مرتضوی و حجج‌اسلام ملک‌دار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات، فتح‌اللهی مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان و عضو هیئت‌مدیره مرکز خدمات، ایزدی مسئول مرکز نخبگان و استعداد برتر و هاشمی مدیر دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان و آقای حسینی مدیرعامل مجتمع‌های ولایت مرکز خدمات حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha