چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
زمانی

حوزه/ مسئول تبلیغ بین‌المللی مدرسه تخصصی تبلیغ ناصریه گفت: عزت‌الله ضرغامی در سفر یک‌روزه خود به اصفهان، از مدرسه تخصصی - تبلیغی ناصریه در مسجد امام (ره) بازدید و از نزدیک با روند کار آنها آشنا شد.

حجت‌الاسلام محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری دولت سیزدهم در روند سفر یک‌روزه خود به اصفهان که با دستور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور انجام گرفت، از مدرسه تخصصی تبلیغی ناصریه اصفهان بازدید کرد.

وی بیان کرد: وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری ضمن حضور در مدرسه تبلیغ بین‌المللی ناصریه، با روند کاری و فعالیت‌های تبلیغی در این مدرسه آشنا شدند.

مسئول تبلیغ بین‌المللی مدرسه تخصصی تبلیغ ناصریه تصریح کرد: عزت‌الله ضرغامی در این بازدید از نحوه چگونگی تبلیغ توسط مبلغین بین‌المللی مدرسه، میزان اثرگذاری تبلیغ و مقدار استقبال گردشگران خارجی از این فعالیت آگاه شد.

وی تاکید کرد: در این بازدید گزارشی مختصر ولی دقیق از میزان ارتباط با گردشگران خارجی همراه با تشریح کامل برنامه‌های انجام شده در طول سالهای گذشته در زمینه تبلیغ دین توسط مبلغین مسلط به زبان‌های خارجی چون فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی و ...ارائه شد.

حجت‌الاسلام زمانی اذعان کرد: وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری در این بازدید ضمن تأیید این حرکت تبلیغی و ضرورت وجود چنین فعالیت‌هایی از سوی حوزه‌های علمیه، بر حمایت جدی وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری به لحاظ اثرگذاری والا، تاکید کرد.

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری از مدرسه تبلیغی ناصریه اصفهان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha