سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام صفدر محمدی - مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مدیران مدارس علمیه بصورت جهادی وارد میدان رسانه ای شوند تا مردم بدانند خدمتگزاران آنان در حوزه های علمیه چه اقداماتی برای توسعه علمی و فرهنگی کشور می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه گفت: باید عملکرد مدارس علمیه به درستی در سطح جامعه منعکس شود و به نوعی شکاف و ضعف اطلاع‌رسانی از میان برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه، ادامه داد: دشمنان اسلام ناب محمدی با ایجاد شبهه های مختلف در جهت تضعیف این دین قدم برمی دارند و تضعیف و تخریب حوزه های علمیه و روحانیت یکی از برنامه های اصلی آنان است که این امر ضرورت اطلاع رسانی فعالیت های مدارس علمیه و روحانیت رو دوچندان می کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به سیاست های مدیریت حوزه استان، اظهار کرد: تمامی مدارس علمیه سطح استان علاوه بر ایجاد کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی باید به فکر تولید محتوای فاخر مذهبی اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، اطلاع رسانی به موقع و سریع، انعکاس رویدادها با گستره زیاد و حتی تا دورافتاده‌ترین نقاط استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تمامی افراد جامعه باید بدانند که خدمتگزاران آنان در حوزه های علمیه چه اقداماتی برای توسعه علمی و فرهنگی کشور می‌کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از عملکرد خبرنگاران استان در انعکاس اخبار حوزه و روحانیت، پذیرش مدارس علمیه را از مهم ترین برنامه های حوزوی دانست و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همچون گذشته، در این سال نیز همراه خادمین خود در مدارس علمیه باشند و اطلاع رسانی و بازتاب رسانه ای را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 4
    با سلام و احترام بر حضرت حجت الاسلام والمسلمین جنای آقای محمدی أطال الله تعالی حیاته الکریمه و با درود بر مردم شریف و بزرگوار آذربایان غربی ایدهم الله تعالی عرض می کنم : اگر خواهید بر عقل خود فزائید __به آذر بایجان حتماََ بیائید . با عرض ادب و احترام و ارادت .