یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
جامعہ الکوثر اسلام آباد میں سہ روزہ جوان خطباء ورکشاب کی اختتامی تقریب

حوزه/ به همت جامعة الکوثر اسلام آباد پاکستان مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی «مبلغان جوان» در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت حوزه علمیه جامعة الکوثر اسلام آباد پاکستان مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی «مبلغان جوان» در سالن اجتماعات مصطفی(ص) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد. پس از آن گروه تواشیح جامعة الکوثر در مدح حضرت زهرا(س) ارائه برنامه کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسنین عباس، مسؤول هماهنگی کارگاه آموزشی، توضیحاتی مختصر در مورد فعالیت های این کارگاه ارائه کرد.

صابر حسین سراج، طلبه ارشد جامعة الکوثر هم توضیحات مفصلی را درباره سایت و مجلات الکوثر برای مبلغان بیان کرد و مطالب بارگذاری شده در سایت در خصوص به مناسبت ایام فاطمیه را به اطلاع شرکت کنندگان رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انتصار حیدر جعفری، استاد جامعة الکوثر و مسئول برگزاری کارگاه ها از مبلغان جوانی که در این کارگاه شرکت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین انورعلی نجفی از اساتید حوزه پاکستان میهمان ویژه این مراسم گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه برای بهبود بیشتر این کارگاه ها پیشنهادات و انتقادات خود را به مسؤولین ارائه دهند تا با صمیمیت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: واعظان و سخنرانان تنها گروهی هستند که می توانند مردم را محبوب خدا کنند و به طرف خداوند جلب کنند.

در پایان این کارگاه به مبلغان جوان لوح تقدیر و هدایای ارزنده اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha