پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای فرهنگ عمومی همدان

حوزه/ استاندار همدان با بیان اینکه علاوه بر برش سه‌ ماهه، سند یکساله فرهنگی استان به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان که سند سه‌ماهه و یکساله فرهنگی به آن‌ها ابلاغ می‌شود، مکلف به اجرا می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با تقدیر از حضور فعال و موثر اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان باید برش سه ماهه سند فرهنگی استان را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

وی با تاکید بر اهمیت وجود کمیته نظارت بر نحوه اجرا اسناد، مطرح کرد: تشکیل و تدوین شرح وظایف کمیته‌های نظارتی و رصد در راستای اجرای سند قرآنی و سند فرهنگی ضروری است.

استاندار همدان با بیان اینکه علاوه بر برش سه‌ ماهه، سند یکساله فرهنگی استان نیز به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان که سند سه‌ماهه و یکساله فرهنگی به آن‌ها ابلاغ می‌شود، مکلف به انجام و اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های آن می‌باشند.

ضرورت اعلام برنامه های اجرای سند فرهنگی تا سه ماه آینده

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، با اشاره به تصویب سند فرهنگی و سند قرآنی در شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا هفته آینده برنامه‌های خود در راستای چگونگی اجرای سند فرهنگی در سه ماه آینده را به دبیرخانه ارائه کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید با دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر اجرا شدن سند فرهنگی جلسات مشترکی برگزار کند، گفت: اگر دستگاهی در این مدت برنامه خود را ارائه نکند، موظف به اجرای هر برنامه‌ای که توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه می شود خواهد بود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه برنامه های ارائه شده باید قابلیت اجرا شدن داشته باشد، مطرح کرد: پس از ابلاغ اسناد، کمیته رصد وظیفه نظارت و بررسی اجرای دستورالعمل های اسناد قرآنی و فرهنگی در ادارات را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سه کارگروه در سند قرآنی و چهار کارگروه برای سند فرهنگی معرفی شده است، گفت: ضرورت دارد تا برای هر کارگروه یک کمیته نظارت تشکیل شود و نحوه فعالیت ها به صورت مستمر بررسی شود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha