دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان در جلسه ای با مسئولان هیئت عاشقان ولایت رشت، گفت: جوانان امروزی بسیار پاک هستند و آن جوانی که احساس می‌کنیم کمی اعتقادش ضعیف شده، به علت دور بودن ما از اوست؛ نتوانسته ایم جوانان را به کانون‌های فرهنگی جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزای حوزه از گیلان، حجت الاسلام قاسم علیپور، امروز در جلسه ای با مسئولان هیئت فرهنگی مذهبی بقیةالله الاعظم رشت(عاشقان ولایت) که در مدیریت حوزه علمیه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز به مراتب از جهت سلامت فطرت، از جوانان دوران دفاع مقدس بالاتر هستند، چرا که جوان امروز با هجمه‌های زیادی روبرو است، ولی جوان دوران انقلاب و دفاع مقدس با هجمه‌های امروزی روبرو نبوده‌ است.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: وظیفه ما ست که بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید را تبیین کنیم؛ برای جوانان باید لبخند زد تا با لبخند دشمنان نروند.

وی ادامه داد: جوانان امروزی جوانان امروزی بسیار پاک هستند و آن جوانی که احساس می‌کنیم کمی اعتقادش ضعیف شده، به علت دور بودن ما از اوست؛ نتوانسته ایم جوانان را به کانون‌های فرهنگی جذب کنیم.. حوزه علمیه آمادگی دارد تا با نهادهای مربوطه همفکری و همکاری کند تا در این زمینه به یک طرح یکساله و یا ۶ ماهه برسد.

مدیر حوزه علمیه گیلان در پایان تصریح کرد: اگر کسی بخواهد کار فرهنگی انجام دهد باید اعتقاد و علاقه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha