شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خادمیاران رضوی

حوزه / خادمیاران و یاوران رضوی با مشارکت خیران کاشانی در کانون‌های خدمت محله‌ای از تهیه جهیزیه و تشکیل خانواده تا خرید نان، دارو و کمک‌های مومنانه دلهای نیازمندان را شاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول هماهنگی و رابط کانون‌های خدمت رضوی در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: خادمیاران و یاوران رضوی هفت کانون خدمت رضوی در کاشان با مساعدت خیران فعالیت‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی را در قالب پویش‌های نذر رضا(ع)، روضه رضا(ع)، نذر نان، نذر سلامت، نذر قربانی، آقا حساب کردند، چهارشنبه‌های امام رضایی، کمک‌های معیشتی و مومنانه برای محرومیت زدایی نیازمندان و حتی کمک به موسسه‌های خیریه شهرستان و دیگر استان‌ها هزینه کردند.

مصطفی معروفی افزود: برادران و خواهران خادمیار با انجام این فعالیت‌ها در کانون‌های محلی خدمت رضوی از جمله بقیة الله الاعظم (عج)، قمربنی هاشم(ع)، صاحب الزمان(عج)، ضامن آهو، امام خمینی(ره)، قاضی اسدالله و کانون مرکزی ۴۲ میلیون تومان هزینه کردند که ۲۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان توسط خواهران خادمیار در کانون بانوان و خانواده و ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان آن نیز از سوی برادران خادمیاران در چهار کانون محله‌ای دیگر جذب شد.

وی با تاکید بر اینکه بانوان خادمیار کانون قاضی اسدالله با جذب مبلغ ۱۶ میلیون تومان رتبه نخست جذب بیشترین کمک‌های مردمی و خیران را نسبت به سایر کانون‌ها در دهه دوم آذر کسب کردند، گفت: کانون صاحب الزمان(عج) نیز پس از کانون قاضی اسدالله با هزینه ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان توانست رتبه دوم بیشترین جذب کمک‌های نقدی و معنوی را بویژه از طریق مشارکت یاوران رضوی این کانون جذب کند.

به گفته وی تصریح کرد: سومین رتبه جذب بیشترین کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز با مبلغ هشت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به خادمیاران رضوی در کانون بقیة الله الاعظم(عج) کاشان رسید.

مسئول هماهنگی و رابط کانون‌های خدمت رضوی در کاشان خاطر نشان کرد: اجرای طرح کمک های مومنانه با توزیع ۴۰ بسته معیشتی ویژه خانواده دانشجویان نیازمند و پویش آقا حساب کردند از مهم‌ترین اقدامات کانون محلی قاضی اسدالله در دومین دهه از آذر بود.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس آموزش رایگان حفظ قرآن نیز هر هفته سه ساعت برای ۲۰ نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم و برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) و آیین تجلیل از ۶۰ پرستار بیمارستان‌های شهید بهشتی، نقوی، متینی و آیت‌الله یثربی به همت معلم خادمیار و مدیر سرای دانش کاشان با اهدای شاخه‌های گل، تبرکات رضوی و لوح تقدیر از دیگر اقدامات مهم این کانون در مدت یاد شده بود.

به گفته وی، برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی دانش آموزان سر مزار شهید محسن حججی و تهیه و توزیع ۳۰دست لباس و کیف زنانه از سوی بانوان خادمیار و یاوران رضوی در کانون محله‌ای صاحب الزمان(عج)، برق کشی کامل منزل یک خانواده محروم از سوی خادمیار کانون بقیة الله الاعظم(عج)، برگزاری وبینار با موضوع فرهنگ انتظار ضامن تربیت مهدوی و سخنرانی «خانم دکتر حسام محمدی» استاد دانشگاه و کارشناس مباحث مهدویت و همکاری در برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی قران و عترت خانواده طلاب از سوی کانون قاضی اسدالله از دیگر اقدامات ارزشمند خادمیاران و یاوران رضوی در دومین دهه آذر بود.

۴۰۰ خادمیار کاشانی ثبت شده در سامانه خادمیاران رضوی در قالب ۱۳کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان فعالیت دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha