پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام رستگار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستگار گفت: تاکنون ۳۶۰ نفر از روحانیون خوزستانی در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور داشته‌اند که ۱۸۹ نفر به شهادت رسیده و این مسیر الهی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان، امروز در جمع روحانیون اهوازی، اظهارداشت: نقش روحانیت در تاریخ انقلاب اسلامی و پیش از آن بی‌بدیل بوده و شهدای زیادی در این مسیر جان خود را به اسلام و نظام تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت در ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های جهاد، شهادت و ایثارگری پیشتاز بوده‌اند، گفت: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس و همچنین در تمامی بحران‌های نظیر سیل و کرونا در خط مقدم حضوری فعال داشتند و همچنان در اقدامات فرهنگی و جهادی پرچم‌دار این نظام اسلامی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان یادآور شد: تاکنون ۳۶۰ نفر از روحانیون خوزستانی در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور داشته‌اند که ۱۸۹ نفر به شهادت رسیده و این مسیر الهی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha